מאפיינים
- 100% משרה.
- שעות עבודה: ראשון עד רביעי 09:00-18:00, חמישי עד השעה 17:00.
- מיקום: חולון.
תחומי אחריות
מנהל.ת תחום מרקום אחראי.ת על יצירה וביצוע של אסטרטגיות תקשורת – שיווקית משולבות המותאמות למיתוג החברה. כולל יזום ויישום של טקטיקות שיווק שונות – אוף ואון ליין, ממומנות או אורגניות, ATL ו- BTL, חוץ ופנים ארגוניות.
- כישורי עריכה וכתיבה של תוכן שיווקי מקצועי ואיכותי (דפוס ודיגיטל) לכלל הפלטפורמות כולל, אתר החברה, ניוזלטרים, עלונים שיווקיים, מצגות, דפי מוצר וחומרים בדפוס.
- עבודה על 4-5 מותגים שונים במקביל.
- ייזום, הפקה וניהול אירועי לקוחות: כנסים, מיטאפים, תערוכות, פעילויות קד"מ, ימי עיון וצילום.
- ניהול הנכסים הדיגיטליים של החברה ברשתות החברתיות.
- הכנת מצגות בעברית ובאנגלית.
- ניהול ופיתוח תקשורת פנים ארגונית ומהלכי מיתוג מעסיק.
- מתן מענה, כספק פנים ארגוני, לצרכי השיווק, המיתוג והפרסום של המחלקות השונות בחברה.
דרישות התפקיד
- תואר אקדמי רלוונטי.
- ניסיון מעשי קודם של שנה לפחות בתפקיד מרקום – ניסיון קודם בחברה טכנולוגית – יתרון משמעותי.
- ידע רב בפיתוח תוכן ובניהול מותגים ברשתות החברתיות.
- כישורי הבעה מעולים בכתב ובעל פה בעברית ובאנגלית.
- יכולת הבנה של מידע אודות שוק הסייבר ומוצריו.
- תשומת לב רבה לפרטים – כולל יכולת מוכחת לניהול עדיפויות מתחרות וריבוי משימות בו זמנית.
- כישורים בינאישיים מעולים, אישיות חברותית, סבלנית ובעלת חדוות עשייה.
- יכולת עבודה עצמאית ובצוות, יצירתיות, חשיבה יוזמת ויכולת למידה יכולת למידה מהירה של תחומים חדשים.
- רעב להצלחה, אקטיביות ואסרטיביות.
*המשרה פונה לנשים וגברים כאחד.